tirsdag 27. april 2010

Litt av det jeg har laget

Her ute i havgapet er det for tiden, tross dystre meldinger, fantastisk nydelig vårvær. Og når sola skinner i vinduskarmen er ikke jeg som katta og legger meg ned for å nyte varmen inne, nei jeg kler på meg selv og ungene og flytter ut. Dermed har mine altfor mange blomsterbed fått betraktelig mer oppmerksomhet en scrappesakene den siste tiden.

I mangel på noe nytt å vise frem, tenkte jeg at jeg skulle legge ut noen bilder av tidligere produksjoner. Ikke alle jeg er like fornøyde med, men jeg ser helt klart en utvikling hos meg selv fra jeg begynte til nå.


Dette er mitt første forsøk på et bryllupskort... ble vel ikke akkurat slik jeg hadde sett det for meg, men det gikk i alle fall i fargene til bryllupet.



Dette kortet lagde jeg til svigerinna mi da hun ble 20. Orkideen er fra Nille faktisk, og teksten er laget med QK-alfabetet jeg ikke husker navnet på.


Da minstemann ble døpt lagde jeg invitasjonene selv. Helt enkle blå kort med en bamse laget med QK.


Dette bryllupskortet lagde jeg til søskenbarnet mitt giftet seg. Fargevalget kan virke noe vel dystert, men det passet med bryllupet, som absolutt ikke var dystert, men fargene :) Og rød er jo kjærlighetens farge.




Dette er to av babykortene jeg lagde i fjor. Var mange gutter som kom til da. Det med de tre blomstene på ble laget mens jeg var høygravid og hadde særdeles liten tålmodighet foran scrappepulten...

Vel det er litt av det jeg har laget. Har myyyyye mer liggende, men min lille ranglefant er ikke i leke humør lengre nå... så da får jeg vel se om jeg får i ham litt mat før vi muligens tusler ut i solen igjen. I kveld er i alle fall planen at jeg skal scrappe litt, mens mannen ser masterchef... ikke helt min type undreholdning det, selv om jeg sikkert har litt å lære på matfronten ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar