mandag 19. april 2010

Konfirmasjonskort

Når jeg skal lage kort til enkelte anledninger hender det at jeg står litt fast på hvordan jeg skal gripe an enkelte ting, eller jeg er tom for ideer. Det fine med å scrappe er da det vi scrappere kalle scraplifting. Det er å låne andres ideer og gjøre dem til sine egne. Så når jeg er inne i en kreativ tørkeperiode surfer jeg gjerne rundt på diverse blogger for å få innspill eller ideer til noe jeg skal lage. Og etterhvert finner man seg selvsagt sine favoritt scrappeblogger. En av de jeg titt og ofte kikker innom, og som virkelig kan sine ting er Kaia fra Kaia's side.

Og hos Kaia var det jeg fant ideen til konfirmantkortet jeg har laget. Hun hadde fått bestilling på det og fått ideen av ei venninne, men resultatet hennes er min inspirasjon! Så dermed fikk Elias seg bokstavkjeks, mens esken ble til dette:



Dette er kort og gaveeske i ett, med en liten fyrstikkeske inni bilen til å putte pengene oppi. Så får en bare håpe på at konfirmanten blir fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar