torsdag 15. april 2010

Award

Er så heldig at jeg har fått denne flotte awarden med min gode venninne Randi som har den flotte bloggen Borte bra, men hjemme best. Tusen takk for den kjære Randi! Veldig koselig å bli satt pris på!



Med awarden følger det to oppgaver:
* Fortelle 10 ting som gjør deg glad
* Sende awarden videre til 10 andre bloggere,
med noen ord om hvorfor nettopp de får den

10 ting som gjør meg glad:

1) De tre fantastiske mennene i mitt liv
2) Min utrolig fine familie og svigerfamilie, og alle mine unike venner
3) Å gå på tur i det flotte kyst-\fjell-landskapet her vi bor og se Kira kose seg
4) Lukten av sjø i luften en vakker sommerdag
5) Å få utløp for kreativiteten gjennom scrapping av album og kort
6) En stille kveldsstund sammen med min kjære mann, god mat og tente lys
7) Å se prosjektene som svirrer oppi hodet komme til liv i hus og hage
8) De tindrende øynene til mine barn når de forteller meg noe fint\spennende de har opplevd
9) Nye opplevelser og nye steder sammen med familie og venner
10) Verandaliv med en god bok, jordbær og cider\martini atzi i glasset en varm sommerkveld

10 bloggere som fortjener denne awarden og hvorfor:

Nina fra Ninas lille gale verden for all inspirasjon på interiør og hagefronten, og fordi hun alltid skaffer det jeg er på jakt etter gjennom butikken sin.

Min kjære svigerinne Therese fordi hun er sånn en fantastisk tante til mine to engler, alltid stiller opp som privatfrisør og generelt er ei sprudlende og positiv jente jeg setter stor pris på!

Eva Kristin fordi hun er så blid og smilende hver gang vi treffes i forbifarten.

Ragnhild fra fantastiske Trådsnellas håndarbeid fordi hun er så fantastisk kreativ og sprer om seg med gode ideer til interiør og andre prosjekt.

Kims flotte tante Grete fordi at hun tross de store hindringer en lang vinter og et stygt armbrudd påførte henne alltid er smilende og blid, og med en fantastisk humor!

Tante Eva som alltid er med på en spøk, og fordi hun nesten (bare nesten) snakker så mye om trening og livsstil at jeg også blir treningsnarkoman :P

Karina fordi hun tross de store smertene sykdommen hennes påfører henne, og som til tider hindrer henne i å gjøre det hun vil i livet, alltid er positiv og omtenksom overfor andre. Og fordi hun tross disse smertene aldri vakler i troen på sin frelser!

Min svigerinne Laila for at hun deler sine fantastiske reiseopplevelser med oss, og for all informasjon om turmål i Norge.

Letta og Finn fordi de er fantastiske mennesker, og fordi Lettas flotte bilder inspirerer meg som nybegynnende hobbyfotograf.

Den fantastiske Aunefamilen som har en lukket blogg og derfor ikke linkes, fordi de er de de er, og en inspirasjon som foreldre!

5 kommentarer:

  1. Tusen takk!
    Det var hyggelig!
    :)
    Her er det plaskende regne i dag, og jeg vurderer å bikke hodet på puta og snorke om kapp med Jr.
    Ha en flott dag, der ute i havgapet!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Monica!
    Det var utrolig koslig :)

    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  3. Tusen takk Monica:) Kjempekoslig:)))

    SvarSlett
  4. Tusen takk,Monica !...er no ikke alltid like smilende og bild da,men prøver å holde det innom husets vegger,hihi!
    Her gleder jeg meg til fotballkamp og etter det klubb ikveld...godt å komme seg ut litt!
    Ønsker dere en koselig dag,blir vel inneliv for det meste med dette været!
    Klem fra tante G.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelige ord Monica...og veldig kjekt at mine bilder kan være til inspirasjon for deg. Lykke til videre Monica. Klem fra Letta og Finn.

    SvarSlett