mandag 12. april 2010

Babykort til jente

På lørdag kom mitt søskenbarn, Anne Hilde og hennes lille familie på besøk til farmor på Eide. Mamma og jeg hadde jo gått sammen om en gave, men siden det er vanskelig å få alt til å klaffe for tre forskjellige husholde, og på grunn av andre årsaker har vi ikke vært på barselvisitt enda. På fredag fikk vi vite at de kanskje kom til Eide lørdagen, og siden lille skjønne Live nå er 6 måneder, og det ikke ser ut til at vi får bedre tid framover fant vi ut at vi skulle levere gaven der i stedet. Det var ikke helt avklart om og når de eventuelt skulle komme så da jeg fikk melding fra min tante om at nå var de der, ja da fikk jeg det travelt.

i helga har det nemlig vært urtolig nydelig vårvær her ute, så scrappetingene har fått ligge på vent til kveldene. Men helt ærlig så har jeg vært så sliten når kvelden endelig kom at det ikke har blitt gjort så mye på den fronten! Kreativiteten har heller fått utløp gjennom arbeid i hagen.

Men skal en gi en gave må en jo ha et kort, så dette her rotet jeg i hop på ca 15 minutter. Helt enkelt, men ble ganske så fornøyd selv. Og mottakerne likte både kortet og gaven.



Nå er jeg i full gang med vårens konfirmantkort, bare ett for oss i år :) Så det kommer et innlegg om det ganske snart. Har scrapliftet ideen til det kortet fra ei meget kreativ dame som lager mye flott. Skal linke til bloggen hennes i innlegget så får dere se.

Når konfirmantkortet er i boks må mine egne prosjekt legges til side en liten stund. Fikk nemlig bestilling på 3 stk kort i helga. Kjempeartig at noen liker det jeg lager og faktisk er villig til å betale for det! Så jeg må legge meg i selen og lage noe flott så kanskje det blir flere oppdrag! Første gangen dette for meg så jeg er usikker på pris osv, men syns det er kjempestas og er litt småstolt! Syns jo selv jeg har mye igjen før jeg blir helt på topp, så da er det ekstra stas!

Men nå kaller morspliktene så da får heller kreative utspill legges på is til i kevld! Vi blogges!

2 kommentarer:

  1. very cute!!!!

    Just stopping by to thank you for entering my blog candy.
    hugs, Janiel

    SvarSlett
  2. Du er så flink!

    Klem:)
    PS; hvis du tar turen innom bloggen min, så har jeg noe til deg der;)

    SvarSlett