onsdag 7. april 2010

Gaveeske til babygutt

I april blir min bestevenninne, Helene, mamma for fjerde gang og til prins nummer to. Dette er første gang vi bor på samme sted når hun får baby, og jeg gleder meg som en unge til å få se gullgutten helt nyfødt. Jeg har jo som kjent bare en bror, men Kim har jo tre søsken så det blir en del tanteunger der. Men selv om vi er ekte tanter til mange så føler både Helene og jeg oss som tanter for hverandres barn! Helene er jo mer som en ekstra søster enn en venninne!

Til den lille prinsen kommer har jeg nå gaveesken klar. Utgangspuktet var en eske som inneholdt en kaffekopp og et tefat jeg fikk på bursdagen min, og resultatet ble som følger:

























2 kommentarer:

  1. Nydelig babyeske du har laget!!! Kjempeflott pyntet og lekkert hjerte du har med ;)

    SvarSlett