fredag 19. mars 2010

I glass og ramme



Denne rammen har jeg to av (i svart vel og merke), og den ene har hengt på veggen med babybilder av Elias i helt siden han var liten. Planen var derfor at jeg skulle ha bilder av Lucas inn i den andre, men så kikket jeg på bildene av dem her en kveld og syns at de er så like som nyfødt. Så for at jeg skal vite hvem som er hvem fant jeg ut at jeg skulle scrappe litt rundt bildene på det hvite passepartouet og få med navnet deres og fødselsdato. Tenkte at det kunne bli litt finere og mer originalt en bare noen enkle bilder i en ramme på veggen :) Etter mye tenking kom jeg fram til at jeg skal ha lysblå bokstaver til navnet deres, og at jeg skal ha et nyfødt bilde av Elias ytterst på venstre side, og et av Lucas til høyre. I midten skal jeg scrappe noe om nyfødte prinser inkludert fødselsdatoene. I mellom bildene kommer navnene deres slik at vi vet på hvem det er bilde av på hvilken side... kroket forklart dette, men skal ta bilde når jeg kommer i gang så dere får se hvordan jeg tenker. Må bare få lagd ferdig rammen til Ingeborg Theoline først.

Den andre rammen sparer jeg til jeg eventuelt får flere barn, eller så tar jeg 1-årsbilde av begge i den når Lucas blir så stor :) Kan hende jeg kjøper flere også og lager en av dem når de er 6 måneder... får se neste gang vi er i Trondheim på IKEA :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar