lørdag 20. mars 2010

Babygaven er ferdig



Jeg syntes ikke det passet så godt med den orginale fargen på passepartouen når rammen ble rosa, så jeg bestemte meg for å kle den med rosa papir. I og med at dette er en ramme som jeg har tenkt skal inneholde et bile av Ingeborg som baby valte jeg et papir med ordet baby i mange varianter på. For å gjøre den litt mer orginal tok jeg på en barnevogn og en gyngehest, og pyntet med en babyrosa blonde øverst og nederst. Som dere ser på de to neste bildene.





Resultatet ble da slik:



Jeg har ikke annet bilde av vesla til Solveig og Jonas enn det som var i lokalavisa. Og jeg syns at de selv skal få velge hvilket bilde de vil ha i rammen. Så nå er det bare å få pyntet den tomme konfektesken som skal bli en fin gaveeske, og håpe at gaven faller i smak hos de nybakte foreldre!

2 kommentarer: